Știri

Șoferii nu văd trenurile din cauza bălăriilor

www.romantv.ro

9 Comentarii

9 comentarii

  1. Doru Pescaru

    21 iulie 2016 at 18:07

    Dar semnalul nu-l aude si nu-l vede,pina sa vezi trenul TREBUIE SA RESPECTE semnalul ,de la trecerea peste calea ferata .Nu vezi bine te dai jos ,si te asigurii .

  2. Viorel Radu

    26 iulie 2016 at 18:32

    Diletantism in televiziune. Trecerea la nivel este perfect semnalizata pentru a nu fi nevoie sa vezi trenul. Este adevarat ca se pot taia balariile insa aici asigurarea nu se face vizual ci respectand semnalul de trecere la nivel.

  3. EDUARD PETRISOR

    12 octombrie 2016 at 17:31

    M500, LINIE DE VITEZA 120-140 KM/H

  4. dan stefan

    17 decembrie 2016 at 09:58

    Veniti si la Enosesti Olt.
    0 VIZIBILITATE+CURBA
    nu degeaba merita porecla de curba mortii.

  5. Mihaiu Andrei

    28 ianuarie 2017 at 18:27

    Pai tăiați buruienile cine știe vine trenu te accidentează și moare.Puneti semibaliere cu leduri ce naiba

  6. Alexus TM

    3 februarie 2017 at 17:18

    Mda, ma rog … nu trebuie sa vada trenul, ci sa auda semnalele acustice si vizuale ale mecanismelor/aparatelor in uz si 2: CFR-ul sau Administratia Drumurilor sa faca bine si sa semnalizeze corespunzator trecerile la nivel de cale

  7. dan stefan

    2 martie 2017 at 10:03

    Astea sunt instalații sonore si acustice la trecerea de cale ferată. senzorul de declanșează semnele luminoase si acustice este situat la o anumita distanța.
    Si la trecere de cale ferata cu semnale acustice+luminoase exista SEMNAL DE AVARIE care atentioneaza mecanicul daca nu functioneaza sau daca e talonata semibariera.

  8. marius catalin

    11 iunie 2017 at 13:41

    Si semnalele acustice si luminoase pentru ce sunt instalate?

  9. marius catalin

    11 iunie 2017 at 13:41

    Sa se planga unii bizoni din trafic ca au crescut buruienile?

You must be logged in to post a comment Login

Lasă un comentariu

Sus